Z obou dílů webinář bude pořízen záznam. Záznam lze objednat i v případě, že se nemůžete webinářů zúčastnit.
Školní družina je nedílnou organizační součástí základní školy. Vedoucí vychovatelka, která školní družinu řídí, je tak vedoucím pracovníkem se všemi manažerskými funkcemi. Vedoucí školní družiny má jak širokou odpovědnost za všechny agendy družiny, tak především za svěřené žáky. Všechna její rozhodnutí by tedy měla být podložena nejen znalostí praxe, ale zejména platnou legislativou a nastavenými pravidly.
Jak správně nastavit cíle a plány ve školní družině? Jaké plány musí vedoucí vychovatelka pro efektivní fungování školní družiny připravit? O co se přitom opírá? Které rozhodovací situace řeší? Jaké oblasti musí sledovat v rámci kontrolní činnosti? Co znamená vitální školní družina? Jak pracovat s jednotlivými vychovatelkami a jak z nich vytvořit spolupracující tým? Které nástroje využít pro jejich hodnocení a na které oblasti se soustředit?
Dvoudílný webinář Management pro vedoucí vychovatelky je zaměřen na dvě základní oblasti činnosti vedoucí vychovatelky z hlediska její funkce: vedení týmu vychovatelek a řízením školní družiny. V první části se zaměříme na činnosti souvisejícími s budováním kvalitního týmu, v druhé pak na manažerské činnosti související s funkcí vedoucí vychovatelky.
Webinář shrnuje to nejpodstatnější, co z pohledu praxe musí vedoucí školní družiny bezpodmínečně ovládat. Součástí webináře jsou ukázky materiálů okamžitě využitelných ve školské praxi i podpora sdílení zkušeností mezi účastníky.
- Lektorka a konzultantka v oblasti školského managementu, personalistiky a vedení lidí ve školách a školských zařízeních
- Dvacet let působila jako ředitelka na Základní škole Bohumila Hrabala v Praze
- Působí na katedře Andragogiky a managementu vzdělávání Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy, obor školský management
- Autorka řady článků ve školských periodicích (Řízení školy, Učitelský měsíčník, Třídní učitel…) a odborných publikací zaměřených na školství
- Více na www.irenatrojanova.cz
- webinář probíhá přes platformu ZOOM
- dva dny před konáním webináře obdržíte e-mail s odkazem na připojení
- připojíte se přes notebook, počítač, mobilní telefon
- prostředí ZOOM nevyžaduje instalaci softwaru na váš počítač
- v den konání se jednoduše přihlásíte
- po skončení webináře obdržíte odkaz na záznam a podklady
- v případě technických potíží s připojením volejte tel. 775 421 687