Chceme rozvíjet pedagogy a tím i celou školu/školské zařízení. Čím ale začít? Soustředit se na pedagogy a poté až na školu? Nastavit cíle rozvoje direktivně nebo je tvořit s ostatními? A kdo jsou ti ostatní? Jak vyhodnocovat stanovené cíle a jak s vyhodnocením dále pracovat? Jak nastavit vizi školy?
Na co zaměřit rozvoj každého jednotlivého pedagoga? Jak stanovit cíle a plány školy v jednotlivých oblastech (pedagogika, personalistika, ekonomika…), jak určit rozvojové cíle a plány pedagogů (povinnost dalšího vzdělávání, souvislost cílů s vizí) a jak využít získané poznatky k realizaci změny?
Na tyto a další otázky se zaměříme na tomto webináři. Webinář vychází z analýzy školy, na jejímž základě je možné stanovit vizi, která se stane základem pro stanovení cílů, a to jak školy, tak i jednotlivých pedagogů. Na základě stanovení cílů budou vytvářeny rozvojové plány. Zmíněny budou i hodnotící nástroje, kterými je možné stanovené cíle vyhodnotit, dále s nimi pracovat a případně realizovat potřebnou změnu.
Na webináři obdržíte praktické materiály využitelné v prostředí školy, uvedeme příklady dobré praxe a dáme prostor pro diskuzi a sdílení zkušeností.
- Lektorka a konzultantka v oblasti školského managementu, personalistiky a vedení lidí ve školách a školských zařízeních
- Dvacet let působila jako ředitelka na Základní škole Bohumila Hrabala v Praze
- Působí na katedře Andragogiky a managementu vzdělávání Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy, obor školský management
- Autorka řady článků ve školských periodicích (Řízení školy, Učitelský měsíčník, Třídní učitel…) a odborných publikací zaměřených na školství
- Více na www.irenatrojanova.cz
- webinář probíhá přes platformu ZOOM
- dva dny před konáním webináře obdržíte e-mail s odkazem na připojení
- připojíte se přes notebook, počítač, mobilní telefon
- prostředí ZOOM nevyžaduje instalaci softwaru na váš počítač
- v den konání se jednoduše přihlásíte
- po skončení webináře obdržíte odkaz na záznam a podklady
- v případě technických potíží s připojením volejte tel. 775 421 687