| Jak předcházet agresivitě a šikaně ve třídě | Mgr. Martin Kaliba, Ph.D., MBA, MSc. | Sebepoškozování a sebevražedné jednání u dětí a dospívajících | Mgr. Tereza Podávková | Formativní hodnocení a sebehodnocení pro MŠ | PaedDr. Iva Tomášková | Komunikace s žáky s psychickými problémy | Ing. Mgr. Dagmar Krejzová, PCC | Kouzelná CANVA - speciální webinář pro MŠ | RNDr. Jitka Rambousková | Závislosti na návykových látkách a digitálních technologiích - TikTok, kratom a nové přístupy k prevenci závislostí ve školách | Ing. Mgr. Dagmar Krejzová, PCC | Žáci s psychickými problémy ve školním prostředí | Mgr. Tereza Podávková | Efektivní spolupráce učitelů s asistentem pedagoga v heterogenní třídě | Mgr. Miroslav Vosmik | Koučování pro pedagogické pracovníky | Mgr. Kamila Ulčová, DiS, ACC | Formativní hodnocení a sebehodnocení pro ZŠ | PaedDr. Iva Tomášková | Spolupráce asistenta a pedagoga, efektivní podpora žáků | BcA. Eva Tobková | Zvládání konfliktů a komunikační dovednosti pro učitele | Ing. Mgr. Dagmar Krejzová, PCC | Proč je pořád na mobilu? - Digitální závislosti našich dětí | Mgr. Martin Kaliba, Ph.D., MBA, MSc. | Canva pro základní školy | Mgr. Václav Maněna, Ph.D. | Kybernetická bezpečnost do škol - kyberprostor a sociální sítě | Doc. JUDr. Jan Kolouch, Ph.D. | Jak předcházet agresivitě a šikaně ve třídě | Mgr. Martin Kaliba, Ph.D., MBA, MSc. | Rizika internetu a sociálních sítí (kyberšikana, grooming, online komunikace, sociální sítě) | Mgr. Martin Kaliba, Ph.D., MBA, MSc. | Umělá inteligence ve školách - novinky | Mgr. Václav Maněna, Ph.D. | Kyberprevence v době AI | Mgr. Václav Maněna, Ph.D. a Mgr. Martin Kaliba, Ph.D. | Myšlenkové mapování pro učitele | MUDr. Ellen Činková | Jak své žáky naučit, jak se učit | MUDr. Ellen Činková | Kyberprevence v době AI | Mgr. Václav Maněna, Ph.D. a Mgr. Martin Kaliba, Ph.D. | Umělá inteligence, praktické aplikace a kyberbezpečnost | Mgr. Václav Maněna, Ph.D. | Efektivní spolupráce s asistentem pedagoga | PaedDr. Iva Tomášková |