Proč je pořád na mobilu? - Digitální závislosti našich dětí | Mgr. Martin Kaliba, Ph.D. | Žáci s psychickými problémy ve školním prostředí | Mgr. Tereza Podávková | Jak přistupovat k žákům s psychickými problémy | Ing. Mgr. Dagmar Krejzová, PCC | Formativní hodnocení a sebehodnocení pro MŠ | PaedDr. Iva Tomášková | Formativní hodnocení a sebehodnocení pro MŠ | PaedDr. Iva Tomášková | Kouzelná CANVA - speciální webinář pro MŠ | RNDr. Jitka Rambousková | Formativní hodnocení a sebehodnocení pro ZŠ | PaedDr. Iva Tomášková | Cesta kouče - koučování pro pedagogické pracovníky | Mgr. Kamila Ulčová, NLC | AI, ChatGPT a praktické aplikace pro učitele | Mgr. Václav Maněna, Ph.D. | Canva pro základní školy | Mgr. Václav Maněna, Ph.D. | Zvládání konfliktů a komunikační dovednosti pro učitele | Ing. Mgr. Dagmar Krejzová, PCC | Závislosti na návykových látkách a digitálních technologiích - TikTok, kratom a nové přístupy k prevenci závislostí ve školách | Ing. Mgr. Dagmar Krejzová, PCC | Kyberprevence v době AI | Mgr. Václav Maněna, Ph.D. a Mgr. Martin Kaliba, Ph.D. | Sebepoškozování, poruchy příjmu potravy a sebevražedné jednání u dětí a dospívajících | Mgr. Tereza Podávková | Kybernetická bezpečnost do škol - kyberprostor a sociální sítě | Doc. JUDr. Jan Kolouch, Ph.D. | Jak předcházet agresivitě a šikaně ve třídě | Mgr. Martin Kaliba, Ph.D. | Rizika internetu a sociálních sítí (kyberšikana, grooming, online komunikace, sociální sítě) | Mgr. Martin Kaliba, Ph.D. | Umělá inteligence ve školách - novinky | Mgr. Václav Maněna, Ph.D. | Kyberprevence v době AI | Mgr. Václav Maněna, Ph.D. a Mgr. Martin Kaliba, Ph.D. | Myšlenkové mapování pro učitele | MUDr. Ellen Činková | Jak své žáky naučit, jak se učit | MUDr. Ellen Činková | Canva a umělá inteligence - novinky pro učitele | Mgr. Václav Maněna, Ph.D. |