VZDĚLÁVACÍ KURZY
pro sborovny na školní rok 2024/2025

Prezenční listina
Jak předcházet agresivitě a šikaně ve třídě Mgr. Martin Kaliba, Ph.D., MBA, MSc.
Sebepoškozování a sebevražedné jednání u dětí a dospívajících Mgr. Tereza Podávková
Formativní hodnocení a sebehodnocení pro MŠ PaedDr. Iva Tomášková
Komunikace s žáky s psychickými problémy Ing. Mgr. Dagmar Krejzová, PCC
Kouzelná CANVA - speciální webinář pro MŠ RNDr. Jitka Rambousková
Závislosti na návykových látkách a digitálních technologiích - TikTok, kratom a nové přístupy k prevenci závislostí ve školách Ing. Mgr. Dagmar Krejzová, PCC
Žáci s psychickými problémy ve školním prostředí Mgr. Tereza Podávková
Efektivní spolupráce učitelů s asistentem pedagoga v heterogenní třídě Mgr. Miroslav Vosmik
Koučování pro pedagogické pracovníky Mgr. Kamila Ulčová, DiS, ACC
Formativní hodnocení a sebehodnocení pro ZŠ PaedDr. Iva Tomášková
Spolupráce asistenta a pedagoga, efektivní podpora žáků BcA. Eva Tobková
Zvládání konfliktů a komunikační dovednosti pro učitele Ing. Mgr. Dagmar Krejzová, PCC
Proč je pořád na mobilu? - Digitální závislosti našich dětí Mgr. Martin Kaliba, Ph.D., MBA, MSc.
Canva pro základní školy Mgr. Václav Maněna, Ph.D.
Kybernetická bezpečnost do škol - kyberprostor a sociální sítě Doc. JUDr. Jan Kolouch, Ph.D.
Jak předcházet agresivitě a šikaně ve třídě Mgr. Martin Kaliba, Ph.D., MBA, MSc.
Rizika internetu a sociálních sítí (kyberšikana, grooming, online komunikace, sociální sítě) Mgr. Martin Kaliba, Ph.D., MBA, MSc.
Umělá inteligence ve školách - novinky Mgr. Václav Maněna, Ph.D.
Kyberprevence v době AI Mgr. Václav Maněna, Ph.D. a Mgr. Martin Kaliba, Ph.D.
Myšlenkové mapování pro učitele MUDr. Ellen Činková
Jak své žáky naučit, jak se učit MUDr. Ellen Činková
Kyberprevence v době AI Mgr. Václav Maněna, Ph.D. a Mgr. Martin Kaliba, Ph.D.
Umělá inteligence, praktické aplikace a kyberbezpečnost Mgr. Václav Maněna, Ph.D.
Efektivní spolupráce s asistentem pedagoga PaedDr. Iva Tomášková