Úloha uvádějícího učitele je klíčová při podpoře začínajících pedagogů během jejich adaptačního období. Činnost uvádějícího učitele se zaměřuje na podporu novému učiteli, aby se úspěšně zapojil do školního prostředí a získal potřebné zkušenosti pro svou profesi. Nedílnou a důležitou součástí musí být i jeho metodické vedení a podpora nejen profesního rozvoje, ale i podpora psychická.
Jak správně vymezit jeho kompetence, aby spolupráce se začínajícím učitelem byla efektivní? Co všechno zahrnuje činnost uvádějícího učitele? Co má obsahovat plán uvádění a kdo se na něm může podílet? Jak ho motivovat a celkově zajistit jeho podporu? Jak poskytovat zpětnou vazbu nejen začínajícímu učiteli?
Webinář je určený jak pro vedení škol, které získá nástroje pro výběr uvádějícího učitele a seznámí se s jeho činností, tak i pro samotného uvádějícího učitele. Obdržíte návrhy plánu uvádění i hospitační protokol využitelný pro své hospitace a další materiály.
Samozřejmostí webináře je podpora sdílení zkušeností účastníků a praktické ukázky ze školské praxe.

- Lektorka a konzultantka v oblasti školského managementu, personalistiky a vedení lidí ve školách a školských zařízeních
- Dvacet let působila jako ředitelka na Základní škole Bohumila Hrabala v Praze
- Působí na katedře Andragogiky a managementu vzdělávání Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy, obor školský management
- Autorka řady článků ve školských periodicích (Řízení školy, Učitelský měsíčník, Třídní učitel…) a odborných publikací zaměřených na školství
- Více na www.irenatrojanova.cz
- webinář probíhá přes platformu ZOOM
- dva dny před konáním webináře obdržíte e-mail s odkazem na připojení
- připojíte se přes notebook, počítač, mobilní telefon
- prostředí ZOOM nevyžaduje instalaci softwaru na váš počítač
- v den konání se jednoduše přihlásíte
- po skončení webináře obdržíte odkaz na záznam a podklady
- v případě technických potíží s připojením volejte tel. 775 421 687