Přinášíme nový vhled do procesu učení s ohledem na fungování mozku. Ukážeme si, co ovlivňuje a podporuje proces učení a naopak co proces učení brzdí. Role učitele se mění. Učitel již není pouze ten, kdo přináší informace, ale stává se z něj spíše průvodce, zprostředkovatel vědomostí a zkušeností.
Nejde přesně říct, jaké jsou pro konkrétního žáka nejlepší učební podmínky, můžeme ho ale vhodným a promyšleným způsobem přivést k tomu, že si uvědomí důležité kroky v procesu učení - jak se má učit, jak pracovat s chybou, jak uspořádávat informace a jak s nimi pracovat.
Nabídneme konkrétní kroky, které podporují učební proces žáků, vyzkoušíme si jaké strategie v učení fungují, jak účinně pracovat s potenciálem každého žáka, jak vytvářet, udržet a podporovat dobré vztahy ve škole, chuť dětí učit se, učit se s důvěrou, a nebát se používat moderní způsoby učení.
Ukážeme si jak vést žáky k zodpovědnosti a samostatnosti a jakým účinným způsobem předávat znalosti a zkušenosti.

- Ve světě učení a vzdělávání se pohybuje již 25 let, zaměřuje se na učení s ohledem na fungování mozku, učení spojené s myšlením, učení, jako oboustranně obohacující proces, učení aktivní, vědomé.
- Lektorka Zprostředkovaného učení, FIE v praxi a Feuersteinovy metody instrumentálního obohacení v praxi
- Lektoruje vzdělávací programy v mateřských, základních, středních i vyšších odborných školách, výchovných ústavech, stále aktivně učí. Spolupracuje s dětmi, dospělými, rodinami, školami.
- Pracuje s dětmi s autismem, ADHD, ADD a dětmi, které mají problémy s učením, komunikací, ale i s chováním.
- webinář probíhá přes platformu ZOOM
- dva dny před konáním webináře obdržíte e-mail s odkazem na připojení
- připojíte se přes notebook, počítač, mobilní telefon
- prostředí ZOOM nevyžaduje instalaci softwaru na váš počítač
- v den konání se jednoduše přihlásíte
- po skončení webináře obdržíte odkaz na záznam a podklady
- v případě technických potíží s připojením volejte tel. 775 421 687