Z webináře bude pořízen záznam. Záznam lze objednat i v případě, že se nemůžete webináře zúčastnit.
Formativní hodnocení neporovnává, ale sleduje individuální pokrok. Proto dobře funguje především u méně úspěšných žáků a žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Spíše než tlačit všechny žáky do jednoho cíle, nám jde o to, aby každý dělal pokroky a rozvíjel se. Proč je motivující hodnocení pro žáka tak důležité? Proč vést žáky k sebehodnocení?
Zaměříme se na to, aby účastníci vnímali formativní hodnocení především jako nástroj komunikace mezi pedagogem a žákem, kterým otevíráme dětem prostor pro vlastní zodpovědnost a větší zapojení se do samotného procesu učení.
Ukážeme si praktické metody a techniky formativního hodnocení "kde se nacházím", "kam se chci dostat", "jak se tam dostanu" a strategie jako např. práce s cíli, kritéria úspěchu, organizování třídní diskuse, poskytování zpětné vazby, aktivizování žáků jako zdrojů učení pro sebe navzájem a aktivizování žáků jako "vlastníků" svého učení.
Cílem webináře je seznámit účastníky s významem hodnocení, slovního hodnocení a sebehodnocení pro rozvoj dítěte, poskytnout východiska pro využívání formativního hodnocení a práci s žákovským portfoliem.
- Uznávaná odbornice v oblasti předškolní výchovy a vzdělávání, vede semináře a spolupracuje s mateřskými školami na různých projektech
- Působila řadu let jako ředitelka základní a mateřské školy, certifikovaná lektorka inkluzivního vzdělávání, koučka
- Připravuje budoucí učitelky mateřských škol, vychovatelky školních družin a asistenty pedagoga
- Autorka knihy "Rozvíjíme předčtenářskou gramotnost v mateřské škole"
- webinář probíhá přes platformu ZOOM
- dva dny před konáním webináře obdržíte e-mail s odkazem na připojení
- připojíte se přes notebook, počítač, mobilní telefon
- prostředí ZOOM nevyžaduje instalaci softwaru na váš počítač
- v den konání se jednoduše přihlásíte
- po skončení webináře obdržíte odkaz na záznam a podklady
- v případě technických potíží s připojením volejte tel. 775 421 687