fbpx

MOBIL NEBO TABLET V HODINĚ

Mgr. Václav Maněna, Ph.D.

Z webináře bude pořízena nahrávka. Záznam lze objednat i v případě, že se nemůžete webináře zúčastnit.

O WEBINÁŘI

Mobil nebo tablet může být v běžných hodinách ve škole velmi užitečným nástrojem s řadou výhod pro učitele i žáky. Nabídneme řadu vyzkoušených způsobů jak zapojit mobilní zařízení do výuky a udělat tak hodinu zábavnou a užitečnouMobilní zařízení umožňují rychlý přístup k obrovskému množství informací, což může žákům pomoci ve vyhledávání a studiu nových témat.

Existuje celá řada aplikací, které je možné do tabletu či telefonu nainstalovat a následně s nimi pracovat ve výuce. Jak mobilní telefon, tak tablet je možné využít i při práci v on-line prostředí internetových stránek. Představíme si také aplikace, které můžeme využít v běžné hodině bez připojení k internetuTyto aplikace mohou zahrnovat interaktivní výukové materiály, offline kvízy a testy, které mohou být připraveny předem a použity ve třídě bez potřeby stahování nebo streamování obsahu. 

Aplikace umožňují učitelům rychle získat zpětnou vazbu od žáků, ať už prostřednictvím kvízů nebo různých interaktivních cvičení, ukážeme si jak pomocí mobilu nebo tabletu automaticky opravovat písemné testy a hodnotit práce žáků.

Celkově záleží na pedagogovi, jakým způsobem a v jakém kontextu plánuje použít mobilní zařízení ve výuce. Může to být efektivní nástroj pro podporu výuky a zlepšení interaktivity, pokud je správně integrován a veden podle jasných pedagogických cílů.

 Lektor: Mgr. Václav Maněna, Ph.D.

manena1
  • Lektor, jůtůber, IT specialista, učitel, zaměřuje se na využívání AI a moderních technologií  ve výuce, e-learning, online vzdělávání a kybernetickou bezpečnost
  • Působil jako odborný asistent na Katedře informatiky PřF UHK, Katedře technických předmětů PdF UHK a Katedře aplikované kybernetiky UHK 
  • Autor webu o využívání digitálních technologií pro výuku: https://manena.info, videokanálu na youtube https://www.youtube.com/c/videovyuka a dalších projektů
JAK WEBINÁŘ FUNGUJE