fbpx

JAK PŘISTUPOVAT K ŽÁKŮM S PSYCHICKÝMI PROBLÉMY

Z webináře bude pořízen záznam. Záznam lze objednat i v případě, že se nemůžete webináře zúčastnit.

OBSAH WEBINÁŘE:

Zhoršené známky, nezájem, smutek, uzavření se do sebe a stranění kolektivu. To jsou některé z příznaků problémů dětí, se kterými se ve škole můžeme setkat. Učitelé jsou často prvními, kteří na psychické problémy u dítěte přijdou – řadu problémů mohou podchytit včas a pomoci řešit.

Díky webináři získáte nástroje a techniky, aby jste uměli efektivně komunikovat a pracovat s žáky trpícími různými psychickými problémy. Seznámíte se s různými druhy psychických problémů, které mohou ovlivňovat školní výkon a chování žáků, naučíte se identifikovat varovné signály a jak přistupovat k těmto žákům s empatií a podporou. Ukážeme si, jak efektivně komunikovat s jejich rodinami a odborníky.

Přiblížíme klíčové projevy duševních poruch u dětí, jejich prožívání, psychické následky a nabídneme základní možnosti okamžité podpory těmto dětemZmíníme téma dětského traumatu a jeho vliv na celoživotní vývoj dítěte a ukážeme si, jak přistupovat k traumatizovanému dítěti. 

Přineseme nový vhled do problematiky psychických problémů žáků ve školách a poskytneme návod, jak k těmto žákům přistupovat. Kurz bude doplněn případovými studiemi a příklady z praxe.

Ing. Mgr. Dagmar Krejzova, PCC (ICF)

  • Psychoterapeutka a koučka s druhou nejvyšší certifikací mezinárodní federace koučů (PCC), 
  • Trenérka koučovacích výcviků v Neuroleadership s.r.o, (škola založená na poznatcích neurovědy, vedená JUDr. Vladimírem Rukou, MCC)
  • Hodnotitelka koučovacích dovedností na úrovně certifikací ACC a PCC ( pro ICF)
  • Lektorka kurzů pozitivní komunikace, krizové intervence pro neziskové organizace, pedagogy i manažery firem, 
  • Absolventka EF JČU, TF JČU, PF JČU (učitelství pro 2. stupeň ZŠ a ŠŠ)
JAK WEBINÁŘ FUNGUJE