fbpx

FORMATIVNÍ HODNOCENÍ A SEBEHODNOCENÍ V PROSTŘEDÍ MŠ

PaedDr. Iva Tomášková

Z webináře bude pořízen záznam. Záznam lze objednat i v případě, že se nemůžete webináře zúčastnit.

O WEBINÁŘI:

Co je to formativní hodnocení? Proč vést žáky k sebehodnocení? Motivující hodnocení je formativní hodnocení a sebehodnocení. Zaměříme se na metody formativního hodnocení „kde se nacházím“, „kam se chci dostat“ a „jak se tam dostanu“ a na 5 strategií mezi které patří práce s cíli, kritéria úspěchu, organizování třídní diskuse, poskytování zpětné vazby, aktivizování žáků jako zdrojů učení pro sebe navzájem, aktivizování žáků jako „vlastníků“ svého učení.

Cílem webináře je seznámit účastníky s významem hodnocení, slovního hodnocení a sebehodnocení pro rozvoj dítěte a žáka, poskytnout mu východiska pro využívání formativního hodnocení a sebehodnocení dítěte a žáka a jak pracovat s žákovským portfoliem.

PaedDr. Iva Tomášková

  • lektorka a odborná konzultantka, vede semináře a spolupracuje s několika školkami na různých projektech
  • působila řadu let jako ředitelka základní a mateřské školy
  • učí odborné předměty na VOŠ PRIGO, kde připravuje budoucí učitelky mateřských škol, vychovatelky školních družin a asistenty pedagoga
  • certifikovaná lektorka inkluzivního vzdělávání, absolvovala První spirálu kouče
  • autorka knihy „Rozvíjíme předčtenářskou gramotnost v mateřské škole“
  • založila vlastní vzdělávací instituci a realizuje semináře pro pedagogické pracovníky základních a mateřských škol
JAK WEBINÁŘ FUNGUJE